De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Laat jouw medewerkers overal telefoongesprekken ontvangen:
thuis en op kantoor.
BestelEen voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring
Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon
Vijf minuten. Dat is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen. Wilt u graag wat extra tijd besparen? Dan geven we de conclusie meteen weg: ons Interactive Voice Response (IVR) platform is de meest geavanceerde telefooncentrale die er bestaat. En kost minder dan alles wat u op het oog had.
Toch nog aan het lezen? Dan lichten we toe wat we bedoelen. Het eerste wat u dient te weten is dat een IVR een virtuele telefooncentrale is. Geen fysieke doos dus, maar een cloud dienst. Daar kunt u een eigen belplan voor maken met alle netwerken en toestellen die u wilt. Veranderen uw wensen, dan past de IVR zich aan. Zonder dat u interfaces of tools hoeft te implementeren. En zonder ingewikkelde schakelingen te (laten) bouwen. Er zijn ook geen technische beperkingen. Waar traditionele telefooncentrales vaak onverwacht niet thuis geven – een voorbeeld: achter keuzemenu 1 kan geen keuzemenu 2 worden gerealiseerd – doet de IVR exact wat u wilt. Schaalbaar tot in het oneindige.
Een ander groot voordeel, is de mobiele integratie. Gesprekken kunnen dus ook naar mobiele nummers worden doorgeschakeld. Bijvoorbeeld naar thuiswerkers. Bovendien kan dit allemaal flexibel worden ingeregeld. Wilt u gesprekken op maandag naar medewerker X doorzetten en op dinsdag naar collega Y? Geen probleem. Wilt u bellers buiten kantoortijd zelf op uw mobiel te woord staan? Ook geen issue.
Een ander groot voordeel is de mobiele integratie. Oproepen kunnen dus ook worden doorgeschakeld naar mobiele telefoonnummers. Voor thuiswerkers, bijvoorbeeld. Bovendien kan dit alles flexibel worden ingesteld. Wilt u oproepen doorschakelen naar werknemer X op maandag en naar collega Y op dinsdag? Geen probleem. Wilt u buiten kantooruren met uw mobiele telefoon praten? Ook geen probleem.
Een telefoonsysteem dat werkt op elke locatie. Een volledige hybride systeem waarmee collega's op kantoor, thuis of onderweg kunnen meebellen !
Ontvang het nieuwste telefoontoestel voor op je werkplek
Gebruik je huidige mobiele en vaste telefoons in een belgroep
Ook op PC en Mac kan je onze belsoftware installeren
Meerdere apps voor je iOS of Android toestel
Je kunt 24 uur per dag / 7 dagen per week je order plaatsen op onze website !
Afhankelijk van het land en de reeks kunnen wij nummers direct uitgeven en activeren of dienen wij eerst een registratie te voltooien op je bedrijfsnaam bij de relevante overheidsorganisatie.
Gebruik je de door ons aanbevolen Yealink toestellen dan kunnen wij deze voor-configureren. Je hebt dan een plug en play ervaring. Voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag reeds geleverd !
Deze kun je zelf eenvoudig aanmaken via de webinterface. Zo kun je eenvoudig accounts aanmaken voor alle devices die je wilt aansluiten.
Met al je collega's - thuis of op kantoor kun je eenvoudig een belteam vormen.
Wij hebben meerdere app's waaruit je kunt kiezen zodat jij precies de juiste app en functionaliteit krijgt die in jouw situatie het handigst is.
Onze oplossingen werken met bestaande (mobiele) telefoons en uiteraard ook nieuwe telefoons die wij desgewenst leveren.
Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden.
Collega's ontvangen download links naar voor-geconfigureerde softphones, naar keuze voor desktop en/of mobiel.
Ben je een fanatieke Skyper? Of bel je al met een ander softwarepakket? Dan weet je al wat een softphone is: een programma waarmee je op de computer kunt bellen. Net als op uw laptop, mobiele telefoon of tablet. Als Windows, Linux, Android of iOS zich er thuisvoelen, is de kans groot dat een softphone werkt. Maar welke kiest je?
Als je gebruikmaakt van ons Telefoonsysteem is de Belfabriek softphone de beste optie. Vooral omdat onze softphone naadloos met het Telefoonsysteem samenwerkt en alle belangrijke instellingen zijn voorgeconfigureerd. Een echte plug & call oplossing, want je hoeft alleen je wachtwoord in te voeren of een QR code (nieuwe feature!) te scannen om ‘in de lucht’ te komen. Makkelijker kan niet! Ook handig: het adresboek werkt in de softphone omgeving.
Combineren? Geen probleem!
Het Belfabriek Telefoonsysteem werkt met softphones, maar ook met een combinatie van softphones, reguliere toestellen en mobiele devices. Jij bepaalt zelf de ideale opstelling! Wat heeft medewerker X of Y nodig? Jij geeft het aan. Wij verzorgen de soepele uitrol. Goed om te weten: de softphone is onderdeel van het Belfabriek Telefoonsysteem. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden.
De vijf grootste voordelen
Regelmatig nieuwe updates
Voorgeconfigureerde oplossing
Eenvoudig in te stellen met een QR code
Toegang tot centraal adresboek
100 werkplekken? Branding van de softphone is mogelijk!
Registreer je telefoonnummer bij de Belfabriek en je krijgt de volledige controle over je zakelijke telefoonnummer dankzij onze handige apps en functies.
Je beschikt realtime over de belangrijkste statistieken en past met één klik alle instellingen aan. Overal en altijd.
De heldere verbindingen en tarieven zijn niet de enige redenen waarom slimme ondernemers hun telefoonnummer bij Belfabriek registreren. Met ons royale pakket aan functies krijg je meer functies die andere providers en startups niet kunnen bieden.
Even belangrijk zijn de vrijheid en de controle die je dankzij onze apps hebt !
Zijn er bellers die je liever niet toestaat een bepaald nummer te bellen, om wat voor reden dan ook? Je kunt ze gemakkelijk blokkeren met de oproepfilterfunctie.
Bellers worden naar al je telefoons doorverbonden: vast, mobiel, VOIP of traditioneel. Je kunt deze bestemming wijzigen wanneer en zo vaak je maar wilt.
Veel ondernemers hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt !
Nationaal of in andere landen telefoongesprekken afleveren? Geen probleem!
Jouw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Voor korte berichten naar je klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuur je deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.
Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Je dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij jouw telefoonnummer.
Laat de computer jouw tekst uitspreken. Het is niet van een echte stem te onderscheiden !
Jouw telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn of een mobiele telefoon.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk nummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door Belfabriek worden gehost.
Wil jij op jouw zakelijke telefoonnummer alleen toegang verlenen aan een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorg je ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie je telefoonnummer bedoeld is.
Je hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al jouw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of je om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Er gaan misschien momenten komen dat jij meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het vaak eerste dat je hoort wanneer je een grote onderneming belt.
Wij hebben de techniek geheel in eigen beheer. Wij zijn geen wederverkoper, de VoIP telefooncentrale is door ons ontwikkeld. Wij kunnen daarom direct en helder antwoord geven en functionaliteiten ontwikkelen.
Een traditionele telefooncentrale werkt met vaste telefoonlijnen, een VoIP telefooncentrale werkt over Internet en is ook bereikbaar via Internet.
Nee, daar waar mogelijk verlopen gesprekken via privé data netwerken van de telecom operators. Zo krijg je de beste kwaliteit. Alleen het laatste stukje, namelijk tussen de beller en de VoIP telefooncentrale verloopt via Internet. Maar ook dat kan natuurlijk over een privé glasvezel verbinding.
Binnen 1 werkdag hebben wij een telefoonnummer voor je actief inclusief VoIP telefonie en VoIP toestellen of in eerste instantie doorgeschakeld naar je mobiele telefoon.
De cloud is een verzamelterm voor functionaliteiten gehost door een aanbieder die toegankelijk via het Internet zijn op de apparatuur van deze aanbieder. Bijvoorbeeld telefonie, email of een online kalender in de cloud.
Jazeker dat kan en is soms gewenst bij kantoren met een eigen datacentrum en glasvezelverbinding.
Er zijn tientallen VoIP centrales op de markt inmiddels en duizenden resellers die deze wederverkopen. Onthoud: wij hebben ons eigen unieke platform wat niemand anders heeft, en wij doen rechtstreeks zaken met de eindgebruiker.
Jazeker, wij ondersteunen koppelingen naar meerdere CRM pakketten. Vraag na of we ook jouw pakket ondersteunen of kunnen toevoegen aan dit rijtje als integratie.