De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
De Belfabriek telefooncentrale werkt met alle merken en types toestellen.
Dit kan een bestaande mobiele telefoon zijn, een vaste telefoon op kantoor of thuis of een nieuwe VoIP telefoon die via Internet contact maakt met onze telefooncentrale.
Wil je je bestaande mobiele telefoon gebruiken dan kan je deze eenvoudig toevoegen aan je telefooncentrale bij ons. Wij schakelen dan binnenkomende gesprekken door naar je mobiele telefoon.
Wil je op een later moment een nieuwe VoIP telefoon aanschaffen, dan raden we het merk Yealink aan.
Dit is het meest gebruikte merk telefoon en van dit merk hebben wij de administrator software van de fabrikant zodat wij eenvoudig en op afstand toestellen kunnen supporten zodat we je snel kunnen helpen.
Veel klanten gebruiken ons telefoonsysteem ook met reeds bestaande telefoons. Dit kunnen VoIP telefoons zijn van alle merken en via alle netwerken.
Zo is ons telefoonsysteem het meest eenvoudige en complete systeem wat er is !
Hardphones worden voor-geconfigureerd vanuit ons eigen warehouse verzonden. Naar een centrale locatie, maar ook naar bijvoorbeeld verschillende vestigingen of de privé-adressen van individuele medewerkers. In de regel geldt: voor 22:00 uur besteld, volgende dag op de werkplek naar keuze! Gaat het om adressen in Europa, dan ontvang je de toestellen na 2-3 werkdagen via UPS.
Belangrijk voor een correcte installatie van je telefoon
Zorg dat je voldoende computerkennis hebt om apparatuur aan te sluiten op je netwerk
Zorg dat je een overzicht hebt van de gegevens van je netwerk en firewall
Neem de tijd voor de installatie van je telefoon
Hulp nodig? Voor 15 euro per kwartier helpen wij je graag op afstand.
Laat ons jouw telefoonnummer inrichten precies zoals jij dat wilt. Je kunt daarna eenvoudig zelf nog aanpassingen doen of door ons laten doen zodat je er zelf geen omkijken meer naar hebt.
Zijn er bellers die je liever niet toestaat een bepaald nummer te bellen, om wat voor reden dan ook? Je kunt ze gemakkelijk blokkeren met de oproepfilterfunctie.
Bellers worden naar al je telefoons doorverbonden: vast, mobiel, VOIP of traditioneel. Je kunt deze bestemming wijzigen wanneer en zo vaak je maar wilt.
Veel ondernemers hebben meerdere nummers voor meerdere doelen of webshops. In zo'n geval is het handig om aan het begin van een gesprek te weten via welk telefoonnummer men belt !
Nationaal of in andere landen telefoongesprekken afleveren? Geen probleem!
Jouw klanten of zakenrelaties hebben het liefst zo snel mogelijk iemand aan de lijn. Maar niet elke medewerker weet alle vragen te beantwoorden. Met een keuzemenu schakel je bellers zo snel mogelijk door naar de juiste persoon of afdeling.
Een enorm succesvolle marketingactie? Free publicity in landelijke media? Een Google Ads campagne die goed scoort? Lovende recensies op een vergelijkingssite? Geen probleem!
Voor korte berichten naar je klanten vormen SMS’jes een prima medium. Maar hoe verstuur je deze naar grote groepen? De SMS tool van de Belfabriek is een ware uitkomst.
Je neemt een zakelijk telefoonnummer vooral om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren. Je wilt meer bellers te woord staan en hen beter van dienst zijn. Maar hoe weet je of je de beoogde doelen bereikt? Inderdaad: meten is weten.
Je dagelijkse, wekelijkse of maandelijkse overzicht van belstatistieken handig in de e-mail. Natuurlijk inbegrepen bij jouw telefoonnummer.
Laat de computer jouw tekst uitspreken. Het is niet van een echte stem te onderscheiden !
Jouw telefoonnummer is een virtueel nummer. Dit betekent dat elk binnenkomend gesprek wordt doorverbonden met een toestel. Dat kan een vast telefoontoestel zijn of een mobiele telefoon.
“Dit gesprek kan worden opgenomen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen.” Wie een zakelijk nummer belt hoort regelmatig een soortgelijke aankondiging. De kans is groot dat deze nummers door Belfabriek worden gehost.
Wil jij op jouw zakelijke telefoonnummer alleen toegang verlenen aan een bepaalde groep contacten? Met een VIP whitelist zorg je ervoor dat de lijnen vrij blijven voor wie je telefoonnummer bedoeld is.
Je hoeft nooit een gesprek te missen zelfs niet wanneer al jouw medewerkers bezet zijn, de wachtrij te lang is of je om andere redenen even niet in de gelegenheid bent om op te nemen.
Er gaan misschien momenten komen dat jij meer bellers dan telefonisch beschikbare medewerkers hebt. Dit soort belpieken vang je eenvoudig op met de wachtrij, een mooie functie waar elke klant bij de Belfabriek over beschikt.
Flexibel eindbestemmingen schakelen via de eigen website middels een webhook
"Dank u voor het bellen naar.." is het vaak eerste dat je hoort wanneer je een grote onderneming belt.
Naar het huisadres van de thuiswerker
Naar het hoofdkantoor of verschillende filialen
Naar internationale kantoren
Bestel voor 23:59 uur, en begin morgen met bellen en gebeld worden.
Bestel nuEen voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring
Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon