De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Op je telefoonteam dashboard stel je eenvoudig in wie op welk moment de telefoon beantwoordt. Van 1 tot 200 collega's - op de vaste telefoon of op mobiel. Je mist zo nooit meer een gesprek!
Ideaal voor startende ondernemers en bedrijven met salesteams, klantenservice en supportlijnen.
Drag 'n' drop je logo en kleur op de telefoonteam pagina. Laat iedereen die de telefoon kan beantwoorden inloggen op jouw unieke bedrijfspagina. Iedereen kan in 1 oogopslag zien wie de telefoon vandaag beantwoordt.
Ben je buiten voor lunch? Of in een meeting?
Bepaal wie op welk moment de telefoontjes beantwoordt. Zo ben je altijd flexibel bereikbaar.
Kies hoe telefoontjes verdeeld moeten worden. Ben jij de eerste die opneemt of vierde in het belteam?
Mis nooit meer een telefoongesprek
Stel in wie beschikbaar is om te telefoon te beantwoorden en in welke volgorde wij oproepen moeten verdelen. Zo mis je nooit een telefoongesprek.
Bouw een virtueel team medewerkers
Waar je collega's zich ook bevinden: ze worden allemaal onderdeel van het telefoonteam en kunnen zich aan en afmelden via het dashboard.
Gezamenlijke inspanning
Met al je collega's snel en vlot de binnenkomende oproepen beantwoorden, het wordt zo bijna een teamsport!
Samen met de aan/afmeld functionaliteit rinkelt de telefoon alleen bij aangemelde collega's. En gecombineerd met de openingstijdenkalender ben je maximaal bereikbaar voor bellers.
Op zichzelf is het dashboard al indrukwekkend, maar in combinatie met enkele van de andere functies zoals gesprekken opnemen of wachtrij die je bij Belfabriek krijgt biedt jij bellers een ervaring waar je de concurrent het nakijken mee geeft !
Alle extra functionaliteiten van Belfabriek kunnen op elk gewenst moment geactiveerd worden. Je bepaalt zelf wanneer de tijd rijp is. Op die manier groeit een telefoonnummer van Belfabriek met jou en jouw organisatie mee !
Een telefoonteam is een groep collega's die beschikbaar zijn om inkomende gesprekken van thuiswerkers, collega's op kantoor of onderweg en partners te beantwoorden. Je kunt deze oproepen overal beantwoorden: je vaste telefoon, mobiele telefoon of desktop.
Je kunt eenvoudig een telefoonteam opzetten door een telefoonnnummer in de shop te selecteren en een account aan te maken. Voer de telefoonnummers in van je collega's die de inkomende gesprekken gaan beantwoorden. Voer deze in op je telefoonteam dashboard en wij verdelen de inkomende gesprekken over deze telefoonnummers. Iedereen kan eenvoudig zijn eigen beschikbaarheid instellen. Zo weten we altijd precies naar wie we gesprekken wel en niet kunnen doorschakelen.
Je hoeft bij ons niet eerst een app te installeren om gesprekken op te ontvangen. Deze apps zijn namelijk niet altijd betrouwbaar. Wij schakelen door naar je vaste nummer of vaste mobiele nummer, dit werkt altijd.
Er is geen limiet aan het aantal gesprekken dat je kan afhandelen. Als je een groot aantal gesprekken verwacht, bijvoorbeeld door een promotiecampagne of een noodgeval, laat het ons dan weten, zodat we daar rekening mee kunnen houden wat betreft capaciteit en monitoring.
Ja, dat kunnen we! Wij kunnen je helpen bij het opzetten en beheren van je telefoonteam. Je kan ons emailen, bellen of je vindt ons in de chatknop (rechtsonder in het scherm)
We kunnen je huidige telefoonnummer overzetten naar ons platform zodat je deze functionaliteit op je bestaande telefoonnummer kan gebruiken.
We leveren al sinds 2000 virtuele telefoonnummers aan bedrijven en organisaties. Sinds de uitbraak van Corona is het gebruik van telefoonnummers in combinatie met ons telefoneenteam dashboard sterk toegenomen om met name thuiswerkers in staat te stellen inkomende gesprekken te beantwoorden.
Wij ondersteunen alle soorten telefoonsystemen. We routeren inkomende gesprekken naar telefoonnummers, ongeacht de interface, het telefoonsysteem of het merk van de gebruikte telefoon. Dit zorgt er ook voor dat je niet afhankelijk bent van 1 platform.
We kunnen alle gesprekken opnemen, zodat je ze later kunt beluisteren en de klantervaring kunt verbeteren.
Ons virtuele callcenter is geoptimaliseerd voor inkomende gesprekken. Als je een groot aantal uitgaande gesprekken moet voeren, dien je VoIP toestellen erbij te plaatsen. Uiteraard kan dit.
Wij kunnen je dezelfde dag nog voorzien van een werkend telefoonnummer en je eigen dashboard zodat je meteen beginnen. Nieuwe medewerkers kunnen stap voor stap worden toegevoegd.
Natuurlijkt! Een boel klanten beginnen met 1 of 2 collega's de telefoontjes te beantwoorden en groeien zo verder. Ook grote bedrijven kiezen veel voor deze oplossing om teams van een telefoonnummer te voorzien (sales & support afdelingen bijvoorbeeld).
In je online dashboard kun je alle statistieken van het belverkeer zien. Je kunt ze ook downloaden om je eigen filters en bewerkingen toe te passen.
Een voorgeconfigureerd toestel voor een plug'n'play ervaring
Beantwoord gesprekken en bel uit vanaf je bestaande mobiele telefoon of computer
Beheer alle nummers en aansluitingen online
Zet jezelf op beschikbaar of niet beschikbaar om telefoongesprekken te ontvangen
Je gesprekken rechtstreeks op je mobiele telefoon