De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

Telefoon doorschakelen

Laat ons IVR platform binnenkomende oproepen doorschakelen op de manier die jij wilt!

Iedereen heeft wel eens de eigen telefoon doorgeschakeld als je niet in de gelegenheid was om op dat moment een gesprek te beantwoorden. Weet je dat ons Interactive Voice Respons platform (IVR) op basis van hetzelfde principe vele honderdduizenden gesprekken per maand doorschakelt naar de juiste bestemming?

Jouw telefoonnummer bij ons is een virtueel telefoonnummer. Het zit niet meer vast aan een vaste locatie zoals een kantoorpand, maar komt binnen op ons IVR platform. En bij elk gesprek vraagt de IVR zich af: wat moet ik op dit moment doen met het gesprek, wat is de functie die ik moet gebruiken voor dit gesprek en wie is er beschikbaar om dit gesprek te beantwoorden?

Flexibel doorschakelen

Dit betekent dat elk inkomend gesprek automatisch wordt doorgeschakeld naar het juiste toestel of dat het juiste bericht direct wordt afgespeeld. Voor wat betreft het doorschakelen van gesprekken naar telefoons: dat kunnen vaste telefoons op verschillende locaties en netwerken zijn, zoals Belgacom en Telenet, mobiele telefoons aangemeld op verschillende mobiele netwerken, zoals Orange of Proximus, of een ander toestel van iemand naar wie je tijdelijk wilt doorschakelen. Deze flexibele doorschakeling zorgt voor een optimale bereikbaarheid! Een oplossing op basis van IVR-technologie biedt daarom aanzienlijk meer flexibiliteit dan een traditionele telefooncentrale.

De telefoon doorschakelen is de basisfunctie van ons IVR platform waar zowel zzp'ers, startups als grote organisaties slim gebruik van maken.

  • Zzp'ers bijvoorbeeld om op verschillende tijden van de dag met wisselende eindbestemmingen de telefoon te laten doorschakelen naar een ander telefoonnummer.

  • Grote bedrijven gebruiken dit om het belverkeer te verdelen over meerdere vestigingen, de kwaliteit in verschillende callcenters te monitoren, of om gesprekken eenvoudig te herleiden bij piekbelasting of noodsituaties.

Groeit met je bedrijf mee

De eenvoud en het gebruiksgemak maken dit systeem ideaal voor startende bedrijven, die eenvoudig kunnen beginnen en later extra opties kunnen toevoegen. In de opstartfase schakelen we gesprekken door naar je mobiele telefoon. Zodra je ook vaste telefoons wilt integreren, voegen we deze toe aan jouw telefoonteam dashboard. Zo kunnen we geavanceerde telefoonschakelingen programmeren voor diverse toestellen, waardoor je altijd flexibel bent in het doorschakelen van gesprekken.

Wij schakelen centrale nummers door naar de vaste telefoons van thuiswerkende medewerkers of naar diverse callcenters. Hierdoor kunnen organisaties één centraal nood- of hulpnummer gebruiken en dit doorverbinden naar de juiste persoon, ongeacht de locatie. In feite vormt doorschakelen de kernfunctionaliteit van ons telefonieplatform.

Ons IVR-platform analyseert bij elke inkomende oproep: naar wie moet ik doorschakelen? Op basis van welke criteria? Is doorschakelen toegestaan? En moet ik überhaupt doorschakelen?

Als jij deze vragen helder kunt beantwoorden voor jouw organisatie, kunnen wij een perfect op maat gemaakte oplossing programmeren.

De voordelen

Over je eigen telefoonnummer wil je maximale controle hebben.

Met de functie telefoon doorschakelen zorg je ervoor dat bellers altijd direct bij de juiste persoon terechtkomen.


Overal bereikbaar

Via ons dashboard kun je de doorschakeling van je telefoonnummer eenvoudig en direct aanpassen, ongeacht je locatie. Zo worden bellers altijd correct doorgeschakeld.


Verhuist met je mee

Omdat je zakelijke nummer niet meer gebonden is aan een fysieke lijn en je zelf de bereikbaarheid bepaalt via directe doorschakeling, behoud je jouw huidige telefoonnummer bij een verhuizing.


Groeit met je mee

Jouw bedrijf kan met een gerust hart groeien. Je kunt je telefoonnummer op elk moment makkelijk en snel uitbreiden en nieuwe doorschakelingen maken om zo nóg meer bellers te woord te kunnen staan.


Optimaal klantcontact

Betere service leidt tot meer sales. Door bellers goed en snel door te verbinden, bied je de grootste klantvriendelijkheid.

Leg vandaag jouw telefoonnummer vast

Doorschakelen via ons IVR platform is de snelste en makkelijkste manier om snel met je telefoonnummer aan de slag te gaan. En wil je later gebruik maken van één van de vele extra functies die wij bieden, dan kan dat altijd. Als je maximale controle over je telefonische bereikbaarheid wil hebben, dan is ons telefonie platform je ideale partner.

Direct doorschakelen is beschikbaar voor alle 0800, 078 en lokale telefoonnummers. Nog geen nummer? Registreer deze dan vandaag nog eenvoudig online! Of lees eerst meer over vast nummer op mobiel als je een oplossing zoekt specifiek voor doorschakelen naar je mobiele telefoon!

Veelgestelde vragen:

Ja, je kunt altijd gesprekken doorschakelen naar een ander telefoonnummer. Zo weet je zeker dat een gesprek altijd binnenkomt bij de juiste persoon en programmeer je je eigen telefoonteam.

Ja dit kan zeker. We kunnen jouw vaste telefoon integreren in het telefoonteam en deze vervolgens doorschakelen naar een andere vaste telefoon. De mogelijkheden voor doorschakeling zijn vrijwel onbeperkt.

Nee, alles wordt beheerd via het dashboard. Zorg ervoor dat iedereen weet dat bij afwezigheid gesprekken doorgeschakeld kunnen worden naar een collega via de telefoonteampagina. Je kunt ook instellen na hoeveel keer overgaan het gesprek wordt doorgeschakeld naar een ander toestel.

Ja, je kunt een tweede nummer nemen en dat alleen voor, bijvoorbeeld, Google-advertenties gebruiken. Zo weet je precies hoeveel oproepen er binnenkomen via advertenties en andere kanalen!

We kunnen overal naartoe doorschakelen, dus ook naar je vaste lijn of vaste telefoon.

Ja, dit wordt inderdaad vaak gedaan. Zo houd je je privé- en zakelijke gesprekken gescheiden op je mobiele telefoon. Op je telefoondisplay zie je dan of je gebeld wordt op je privé- of je zakelijke nummer.

Als je telefoon niet via onze centrale loopt, dan kunnen wij je niet helpen hiermee, maar breng je telefoonnummer over naar ons en wij regelen alles voor je!

Ook naar thuiswerkers kunnen we gesprekken doorschakelen. Geef ons het vaste of mobiele nummer door waarnaar je wilt doorschakelen, en wij configureren de doorschakeling in jouw instellingen.

Ja, maar het is van belang om te onthouden dat je geen gesprekken mag doorschakelen naar een ander nummer zonder de toestemming van de betreffende persoon.

Als je in gesprek bent, zal ons ze IVR dat opmerken en het volgend toestel in je telefoonteam proberen te bellen om zo de verbinding op te zetten.

Via ons unieke telefoonteam dashboard. Je hoeft dus geen toetsencombinaties meer te gebruiken zoals toets 21, toets 67 of toets 61. Je telefoonnummer komt binnen direct op ons IVR platform en je kunt in je dashboard alle functies aanzetten of uitzetten.

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: