De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Een enorm succesvolle marketingactie?
Free publicity in landelijke media?
Een Google Ads campagne die goed scoort?
Lovende recensies op een vergelijkingssite?
Er zijn allerlei redenen waarom het inkomende telefoonverkeer plotseling kan pieken. Hoewel dat natuurlijk goed nieuws is – hoe meer mensen jouw bedrijf weten te vinden, hoe beter – is het wel essentieel dat al die bellers goed worden geholpen. Maar hoe?
Een traditionele telefooncentrale is niet de oplossing. Die heeft namelijk altijd een beperkte capaciteit. Bij Belfabriek ontstaat dat probleem niet. Als het ineens drukker wordt, blijven gesprekken gewoon binnenkomen. Dat is het voordeel van onze cloud service en de directe interconnectie met diverse telefoonnetwerken. Bovendien kunnen we het verkeer optimaal verdelen en ‘prikken’ we binnen no time functionaliteiten bij, zoals een wachtrij of routering naar een ander filiaal of een call center..
Hoewel onze basiscapaciteit enorm is, kunnen er situaties ontstaan dat het netwerk ‘volloopt’. Maar zelfs bij duizenden telefoongesprekken, kunnen we dit voor je opvangen. In veruit de meeste gevallen – ook bij landelijke promoties van grote organisaties – voldoen onze standaard telefonie oplossingen prima. Laat die drukte maar komen dus!
Meer goed nieuws: het aan- of uitzetten van bijvoorbeeld een wachtrij gaat niet alleen snel, maar kost bovendien niks extra. Die optie – en vele andere handige faciliteiten – zijn namelijk inbegrepen in het Belfabriek abonnement. Dus wil je dat je nummer altijd over voldoende binnenkomende capaciteit beschikt? En bij drukte gesprekken flexibel routeren en/of via een wachtrij afhandelen? De Belfabriek vangt de drukte graag voor je op!
De drukte opvang is inbegrepen bij het Belfabriek abonnement. Je kunt deze functionaliteit op elk gewenst moment activeren zonder dat jij iets extra betaalt.
Voor meer informatie of het activeren van een drukte opvang, neem contact op met onze klantenservice op 0800-77 899 !