De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Inbound callcenters hebben veel telefoonnummers nodig. Wij helpen je hier graag mee !
Belfabriek houdt van al haar klanten. Maar voor callcenters hebben we een soft spot. Logisch, want in de callcenter sector draait het ondanks de opkomst van mail, messaging, social en chatbots vaak toch om het telefonisch ondersteunen van klanten.
Omdat we vinden dat klanten van onze callcenter klanten de beste telefonische ondersteuning verdienen, investeren we continu in innovatie van onze cloud oplossingen. Bovendien begrijpen we dat call centers altijd plotseling en meestal gisteren een nummer in de lucht moeten hebben. En dus hebben we er altijd genoeg op voorraad.
Onze nummers zijn meteen ‘klaar' voor bellers. Geavanceerde callcenter tools zijn namelijk inbegrepen.
We gebruiken een state-of-the-art IVR-platform waarmee bellers perfect worden verdeeld over de beschikbare callcenter medewerkers. Is sprake van een onverwachte piek in het belverkeer omdat je klant vergeten is door te geven dat er een landelijke campagne live gaat?
Geen probleem: onze wachtrij houdt bellers netjes in de wacht totdat een agent beschikbaar is.
Wil je liever dat je lokale platform belverkeer in goede banen leidt? Ook dat kan, want de rol van callcenter back-up ligt ons prima. Nog meer geavanceerde opties? Een caller dashboard is inbegrepen. Net als telefoonmenu's, webhooks, flexibele routeringen, telefoongesprekken opnemen en meer.
Waar je klanten zich ook bevinden, in binnen- of buitenland, we kunnen vrijwel alle telefoonnummers direct aansluiten en naar jouw callcenter doorschakelen.
Heb je klanten die al over telefoonnummers beschikken, maar geen idee hebben wie er verantwoordelijk voor is? We zoeken het met liefde voor je uit!
Kies voor telefoongesprekken opnemen om telefonische orders op te slaan. Of zet de functie in voor trainingsdoeleinden.
Wij leveren geen callcenter software. Wij leveren telefoonnummers in binnenland en buitenland aan callcenters eventueel speciale telefoonfuncties of koppelingen op maat zoals met Google DialogFlow.
Wij zien veel zoekopdrachten naar callcenter medewerkers maar zijn hier niet actief in. Wij hopen dat je medewerkers vindt als callcenter medewerker en dat al het inkomende telefoonverkeer binnenkomt op een Belfabriek telefoonnummer !
Als je een callcenter wilt inhuren is het handig om een virtueel telefoonnummer bij Belfabriek te nemen wat je kan gebruiken op je website en op reclame materiaal. Je kan dan de binnenkomende oproepen verdelen over 1 of meerdere callcenters en zo kijken wie het beste volgens jou presteert. Je kan zo ook een gedeelte zelf afhandelen.
Webshops
Gezondheidszorg
Verzorgingshuizen
Logistiek
Bouw
Het Belfabriek Phone System faciliteert alle organisaties.
Van ambitieuze zolderkamer startups tot volwassen spelers met honderden medewerkers.