De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Eén van de meest gangbare manieren om een servicenummer in te zetten, is het beantwoorden van gesprekken met meerdere medewerkers. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan hulplijnen, klantenservice diensten of bestellijnen.
Als Belfabriek klant heeft u de beschikking over een aantal functies die u instaat stellen dit op een perfecte manier te regelen. Sommige van deze functies kan geen enkele andere aanbieder u bieden!
Met de zakelijke telefooncentrale worden gesprekken automatisch, gelijkmatig verdeeld over beschikbare medewerkers. Bellers worden doorverbonden in volgorde van binnenkomst. De medewerker die het langst geen beller aan de lijn heeft gehad, is als eerste aan de beurt.
U kunt er ook voor kiezen bellers te laten aangeven met welke medewerker zij wensen te worden doorverbonden.
Dit kan door gebruik te maken van een keuzemenu voor uw zakelijke telefooncentrale. In beide gevallen toetsen bellers een nummer of code in, die aangeeft met welke medewerker zij doorverbonden wensen te worden.
Om deze routering perfect te laten werken, is het belangrijk dat de medewerker beschikbaarheid goed geregeld is. Ook hiervoor krijgt u bij de Belfabriek de beschikking over meerdere handige tools.
Door medewerkers aan het begin en einde van de dienst zelf in en uit te laten loggen, kunt u direct inspringen op omstandigheden die om een aangepaste bezetting vragen. Extra of andere medewerkers laten inloggen zorgt ervoor dat alle binnenkomende gesprekken perfect afgehandeld blijven worden.