De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België

België:0800-77 899
Nederland:0800-235 3227
Intl:🌍 +31(0)85 400 5588

VOIP Diensten Compleet | Unieke 15 Functies Inbegrepen

Gepubliceerd in Lokale telefoonnummers artikelen

Wanneer je op zoek bent naar VoIP diensten ben je waarschijnlijk op zoek naar een nieuw vast telefoonnummer en functies zoals doorschakelen, een keuzemenu of telefoongesprekken opnemen. Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij richten ons op de zakelijke markt van de vaste telefonie.

Onze telefoonnummers schakelen inkomende gesprekken door naar je huidige of nieuwe telefoons: vast, mobiel of nieuwe VoIP telefoons.

Handige telefoonfuncties

Telefoon functies zijn handig om jou als ondernemer perfect bereikbaar te maken. Denk aan een keuzemenu. Een keuzemenu zorgt ervoor dat bellers eerst een keuze kunnen maken uit verschillende opties zodat zij sneller direct bij de juiste contactpersoon uit kunnen komen.

Zo kan je eenvoudig virtuele afdelingen programmeren op je telefoonnummer en bellers zichzelf laten doorschakelen naar de juiste persoon. Dit is erg handig voor startende ondernemers die met meerdere collega's slim de telefoon willen beantwoorden.

Voor het keuzemenu klinkt vaak een welkomsttekst bij professionele bedrijven. Dit is een kans om bellende klanten op een uniforme, beleefde en vriendelijke wijze welkom te heten en om uit te dragen waar jouw bedrijf voor staat.

Als jij een tekst maakt die de beller hoort als hij jouw bedrijf belt en ons opstuurt, dan plaatsen wij deze als welkomsttekst op je telefoonnummer. Onze spraakcomputer spreekt deze tekst uit (klinkt perfect!) en de beller wordt op deze manier welkom geheten.

Eén van de meest gebruikte functies is het direct doorverbinden. Het bedrijfsnummer is bij VoIP immers een virtueel nummer dat doorverbonden kan worden naar een vaste telefoon of een mobiele telefoon.

Ideaal voor bijvoorbeeld startende of kleine bedrijven, waar niet altijd iemand aanwezig is.
Zo kan je inkomende gesprekken ook doorschakelen naar je vriend of vriendin of een vaste collega.

Unieke extra functies bij de Belfabriek

Belfabriek heeft naast de vele standaardfuncties ook een aantal unieke extra functies op het VoIP telefonie platform zoals:

  • Belstatistieken per mail: uitgebreide statistieken van de binnenkomende gesprekken op jouw telefoonnummer welke per email worden verstuurd.

  • Telefoongesprekken opnemen: het opnemen van telefoongesprekken voor bijvoorbeeld trainingsdoeleinden of het telefonisch vastleggen van afspraken.

  • Een online SMS-tool: eenvoudig en snel sms'jes verzenden naar groepen klanten.

  • Piekverkeer opvang: een plotselinge grote toestroom van bellende klanten opvangen, bijvoorbeeld na een grote marketingcampagne.

  • Een webhook: zelf scripts draaien om instellingen te wijzigen.

  • Statistieken: bijhouden of de door jou gestelde doelen voor bijvoorbeeld bereikbaarheid behaalt worden.

Ook alle unieke extra functies zijn inbegrepen in het Belfabriek VoIP diensten pakket.

Besluit welk nummer je wilt voor jouw onderneming. Alle varianten zijn mogelijk: 0800/078 en alle lokale telefoonnummers van Belgie.

Heb je al een nummer en wil je dit behouden? Geen probleem: nummerportering is mogelijk !

Activeer vandaag jouw telefoonnummer en bijbehorende VoIP diensten en wij verzorgen voor jou een perfecte bereikbaarheid !



Veelgestelde vragen:

1. Wat betekent de term VoIP bellen?


VoIP bellen wil zeggen dat je digitaal belt via een spraakverbinding over het Internet of een lokaal datanetwerk. Spraak is hierbij digitaal en wordt over data verzonden. Hier staat ook de term VoIP voor: Voice over IP. Dit is een Internet Protocol en de vervanging van traditionele telefonie.


2. Wat betekent de term hosted VoIP?


Hosted VoIP wil zeggen dat je volledig verzorgde VoIP telefonie afneemt bij een VoIP provider. Deze verzorgt voor jou een eigen telefoonnummer, het afleveren van binnenkomende gesprekken op de gewenste telefoons en accounts voor je VoIP telefoontoestellen.


3. Heb ik een werkende internetverbinding nodig voor VoIP diensten?


Je hebt geen werkende internetverbinding nodig voor onze VoIP diensten omdat we gesprekken ook doorschakelen naar je mobiele telefoon. Dit is handig als je veel onderweg bent of in het buitenland bent. Het is HD audio dus van zeer hoge kwaliteit.


4. Ik heb nog een vaste lijn wat dient daar mee te gebeuren?


Je kan de vaste telefoonlijn opzeggen want VoIP telefonie is bellen via Internet als het gaat om uitgaande gesprekken. Je hebt geen vaste lijn meer nodig. Je telefooncentrale bevind zich in ons datacentrum en daar meld jij je op aan via Internet.

5. Heb ik bij jullie een mobiele app nodig om telefoongesprekken te kunnen ontvangen?

Je hebt bij ons geen mobiele app nodig om gesprekken te ontvangen. Vaak komen gesprekken niet binnen op de app omdat deze niet actief is of in slaapstand is en dan mis je een gesprek. Wij willen niet dat je zakelijke telefoongesprekken mist en leveren daarom rechtstreeks af op je mobiel.

6. Als ik op kantoor wil uitbellen via een vast toestel wat voor toestel heb ik dan nodig?


Je hebt dan een speciale VoIP telefoon nodig. Dit is een digitale internet telefoon die zich aanmeld over Internet bij onze telefooncentrale.

7. Kan ik mijn telefoonnummer bij jullie ook integreren met ons CRM pakket?


Je kan een koppeling maken met jullie CRM pakket zodat bij binnenkomende gesprekken er een pop-up verschijnt met de informatie uit dit pakket.

8. Dien ik zelf bij deze vorm van telecommunicatie instellingen of een configuratie aan te passen? Ik ben namelijk geen techneut.


Vertel ons op welke toestellen jij oproepen wilt beantwoorden en wat de beller hoort als hij jou belt en wij passen deze routering aan en configureren de rest. Je hoeft dus niet in te loggen op telefooncentrales of met bepaalde software te kunnen werken. Je hoeft ook niet perse een werkende internetverbinding te hebben.

9. Ik heb meerdere vestigingen, kunnen jullie telefoontjes verdelen over deze vestigingen?

Wij zijn specialist als het gaat om het routeren van gesprekken over meerdere vestigingen. Dit doen wij als 2000 voor landelijk werkende organisaties en hebben hier zeer veel ervaring mee. Wij hebben ook voldoende lijnen zodat bellers altijd goed verbonden worden. Afhankelijk van de behoeften kunnen we ook een API opleveren waarmee de programmeurs al het verkeer zelf realtime kunnen instellen voor de filialen.

10. Is het nog belangrijk wat voor een merk router, modem, vaste telefoon of andere hardware producten ik gebruik?


Het is voor ons niet belangrijk welke merken je gebruikt, onze oplossing werkt met alle soorten telefoons. Als het gaat om VoIP telefoons hebben we een voorkeur voor Yealink omdat we Yealink fabriekssoftware hebben waarmee we op afstand toestellen kunnen updaten en uitlezen.

11. Wat betekent de term hosted PBX?


PBX staat voor Private Branch Exchange en dat is de ouderwetse term voor telefooncentrale in het Engels. Dit is een oude term die uitdrukt dat je naast het openbare telefoonnetwerk nog een prive filiaal netwerk hebt. Hosted PBX is een Engelse term voor de nieuwe vorm van telefonie waarbij bedrijven bellen via Internet en waarbij geen fysieke telefooncentrale meer nodig is. Wij gebruiken in Europa meer de term VoIP telefonie of hosted VoIP.

12. Wat zijn de voordelen van VoIP telefonie?


De voordelen van VoIP telefonie zijn onder meer dat je geen hoge investering meer hoeft te doen in een fysieke telefooncentrale. Alle gesprekken worden via Internet en mobiele telefoon afgewikkeld en je kan makkelijk gebruikers toevoegen. Ook alle functie's zijn eenvoudig op afstand toe te voegen.

Activeer Direct een Demo Telefoonnummer.
Maak Je Telefoonteam.
En Ontvang Gesprekken binnen 10 Minuten!

Geen Betaalgegevens nodig - Geen Verplichtingen.

Tevreden Belfabriek telefonie klanten: