De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Gepubliceerd in Telefoonnummers IVR
Geen wonder dat veel nummerhouders interesse in deze nieuwe functie van de Belfabriek tonen. Maar hoe stelt u call-recording nu eigenlijk in?
Wij leggen het hieronder uit.
De eerste stap tot het profiteren van Call Recording is het activeren van deze functie. Dat doet u door in Mijn Belfabriek te klikken op Call Recording en Instellingen. Vervolgens kunt u kiezen hoe lang u opgenomen gesprekken wilt bewaren:
1 dag: ideaal voor wie deze functie wenst uit te proberen;
1 week: voor wie niet elke dag gesprekken kan beluisteren en beoordelen;
1 maand: deze professionele optie is ideaal voor bedrijven die steekproeven voor functioneringsgesprekken wil nemen of klachten over bepaalde gesprekken wil kunnen behandelen.
Nadat u op Opslaan heeft geklikt, wordt call recording binnen één werkdag geactiveerd, waarna all binnenkomende gesprekken automatisch worden opgenomen.
Om de opgenomen gesprekken te beluisteren, klikt u in Mijn Belfabriek op Call Recording en vervolgens op Afspelen. Vervolgens vindt u de onbeluisterde gesprekken vetgedrukt, vergelijkbaar met de inbox voor uw e-mail. Zo ziet u in één oogopslag welke gesprekken nieuw zijn en welke u al eerder beluisterd hebt. Markeer belangrijke gesprekken met een ster om ze later makkelijk terug te vinden.
Ook kunt u met één druk op de knop een opname downloaden naar uw eigen computer.
De voordelen van Call Recording mogen duidelijk zijn. De Belfabriek biedt u de mogelijkheid deze unieke functie meteen al te activeren. Dus waar wacht u nog op? Klik op Call Recording in Mijn Belfabriek om te beginnen met het opnemen en opslaan van uw gesprekken. Heeft u nog vragen, dan beantwoorden wij die graag op 0800-77899.