De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Gepubliceerd in Telefooncentrale kennisbank
Vijf minuten. Dat is ongeveer de leestijd van dit artikel. En wat ons betreft is dat lang genoeg om uw speurtocht naar een nieuwe telefooncentrale te beëindigen.
Wilt u graag wat extra tijd besparen? Dan geven we de conclusie meteen weg: ons Interactive Voice Response (IVR) platform is de meest geavanceerde telefooncentrale die er bestaat. En kost minder dan alles wat u op het oog had.
Dan lichten we toe wat we bedoelen. Het eerste wat u dient te weten is dat een IVR een virtuele telefooncentrale is. Geen fysieke doos dus, maar een cloud dienst. Daar kunt u een eigen belplan voor maken met alle netwerken en toestellen die u wilt.
Veranderen uw wensen, dan past de IVR zich aan. Zonder dat u interfaces of tools hoeft te implementeren. En zonder ingewikkelde schakelingen te (laten) bouwen.
Er zijn ook geen technische beperkingen. Waar traditionele telefooncentrales vaak onverwacht niet thuis geven – een voorbeeld: achter keuzemenu 1 kan geen keuzemenu 2 worden gerealiseerd – doet de IVR exact wat u wilt. Schaalbaar tot in het oneindige.
Een ander groot voordeel, is de mobiele integratie. Gesprekken kunnen dus ook naar mobiele nummers worden doorgeschakeld. Bijvoorbeeld naar thuiswerkers.
Bovendien kan dit allemaal flexibel worden ingeregeld. Wilt u gesprekken op maandag naar medewerker X doorzetten en op dinsdag naar collega Y? Geen probleem.
Wilt u bellers buiten kantoortijd zelf op uw mobiel te woord staan? Ook geen issue.
Met onze apps bepaalt u zelf op welke toestellen de gesprekken uitkomen.
Ten slotte: alle opties, variërend van wachtrijen en keuzemenu’s tot gespreksopnames en uitgebreide statistieken, zijn standaard inbegrepen.
Zonder extra kosten dus.
En zonder dat er ‘mannetjes’ op kantoor komen om aan uw centrale te sleutelen.
Jawel, twee zelfs: op een virtuele centrale kunt u geen koffie en taart neerzetten.
Dan regelen wij graag uw telefooncentrale. Vul uw gegevens in en wij verzorgen kosteloos en vrijblijvend een testnummer. Bevalt dat? Dan richten we dat in zoals u wilt. Binnen twee werkdagen.
Tot over vijf minuten!
De voordelen voor het kiezen van een cloud telefooncentrale van Belfabriek:
- Compleet alles-in-een telefoonsysteem: zakelijke telefoon, online bellen software, webportaal en apps (iPhone, Android)
- Alle nuttige (optionele) functies zoals call recording, keuzemenu en wachtrij zijn kosteloos inbegrepen.
- Géén nieuwe hardware of telefoons nodig
- Alle mogelijke mooie nummers gemakkelijk registreren: 0800, 078, lokaal (Brussel 02, Antwerpen 03), internationaal (o.a. Duitsland, Nederland, Verenigde Staten).
- Vast tarief vanaf 22.5 per maand.
- Installeer onze zakelijke telefonie apps eenvoudig d.m.v. QR-code voor zowel Android als iOS
En last but not least, voor (kleine) zelfstandigen en organisatie's die Covid-19 omzetverlies hebben geleden kunnen wij uw eerste Yealink zakelijke telefoontoestel, t.w.v. 75 Euro, gratis toesturen. Voor overige bedrijven kan het telefoontoestel vrijblijvend op proef verstrekt worden. Deze toestellen zijn voor-geconfigureerd en dus is er sprake van een plug & call ervaring. Daarbij is 5 jaar garantie inbegrepen. De Yealink T-43U SIP is niet zo maar een zakelijk telefoontoestel, maar naar onze bescheiden mening het neusje van de zalm onder de hardphones. Onze experts kennen de telefoon vanbinnen en vanbuiten. Hoewel de telefoon uitermate gebruiksvriendelijk is, kunt u er van op aan dat onze specialisten u snel kunnen helpen mochten er vragen ontstaan.