De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Op de team pagina kan je je actieve virtuele callcenter zien...
Op deze pagina bouw je eenvoudig in <10 minuten je eigen virtuele callcenter.
Voer alle mogelijke eindbestemmingen in waar gesprekken op kunnen binnenkomen. Dit kunnen VoIP toestellen zijn, bestaande telefoontoestellen of mobiele telefoontoestellen van alle mogelijk providers en netwerken.
Onze telefooncentrale zal standaard binnenkomende telefoongesprekken aanbieden aan de medewerker die bovenaan in de lijst staat en op actief staat.
Beantwoord deze medewerker de telefoon niet dan zal de telefooncentrale het gesprek aanbieden aan de volgende medewerker in de lijst die op actief staat.
In dit voorbeeld zie je dus 6 gebruikers waarvan 2 actief zijn om op dat moment telefoongesprekken te beantwoorden.
Bedrijfslogo: je kan je bedrijfslogo in PNG formaat drag-n-droppen op de logo locatie linksboven. (1)
Pasfoto’s - avatars: je kan foto’s van collega’s of bijvoorbeeld icons van kantoorlocaties drag-n-droppen op de poppetjes om je virtuele callcenter zo duidelijk mogelijk te maken (2)
Email office@belfabriek.com de gebruikersnamen en toestellen die je toegevoegd wilt hebben aan je virtuele callcenter. Onze support afdeling zal deze dan binnen 1 werkdag toevoegen of wijzigen
Wil je dat een collega op een hogere plek of op plek 1 komt te staan in je virtuele callcenter en zo als eerste de binnenkomende oproepen ontvangt? Sleep dan deze gebruiker naar de gewenste positie (3)
Ga je in een meeting of naar een klant? Zet jezelf dan op niet beschikbaar door de schuif op niet actief zetten. De telefooncentrale zal je dan geen telefoonoproepen aanbieden. (4)