De 078/0800/lokale telefoonnummer maatschappij van België
Gepubliceerd in Klantcontact kennisbank
Kijk terug. Kijk vooruit. En – vooral – kijk naar alles. Althans, naar alle data waar organisaties over beschikken. Inclusief data waarvan ze het bestaan niet eens vermoedden. Dat is de gedachte achter KPMG’s SynerScope, een cloud-platform dat organisaties helpt interne Corona-risico’s snel in kaart te brengen. En – nog veel belangrijker – daar de juiste acties aan te koppelen…
Een slim initiatief dat organisaties, hun medewerkers én de maatschappij ondersteunt in deze onzekere tijden. Logisch dus dat we blij waren met (en trots zijn op) SynerScope’s keuze voor een Belfabriek nummer voor SynerScope gebruikers. Om een landelijke, laagdrempelige uitstraling te borgen, is in overleg met SynerScope gekozen voor een 088-nummer (dat is het Nederlandse equivalent van de nationale 078 nummers die wij hier in België kennen). Hier is een tweetalige welkomsttekst aan toegevoegd die on-the-fly kan worden aangepast. ‘Gewoon’ door een nieuwe variant op Android of iPhone in te spreken. Daarna horen bellers een kort keuzemenu. Willen ze iemand van sales spreken of hebben ze behoefte aan technische support?
Ook ideaal voor thuiswerkers
Zodra bellers een keuze hebben gemaakt, verbindt het intelligente Belfabriek platform ze meteen met de juiste medewerker. Omdat de bezetting wisselt en een deel van de SynerScope collega’s momenteel thuis werkt, worden gesprekken soms doorgeschakeld naar mobiele devices. Om te voorkomen dat die per ongeluk ‘privé’ worden beantwoord, horen SynerScope medewerkers eerst een customized toon. Zo weten ze zeker dat er een zakelijke beller aan de lijn is. Ook handig: medewerkers kunnen zich met De Belfabriek app zelf aan- en afmelden. En is er echt even niemand beschikbaar om het gesprek te beantwoorden? Dan kan de beller een boodschap inspreken die we keurig naar SynerScope mailen. Een mooie oplossing dus voor een nog veel mooier initiatief! #samensterkerdancorona